26 Aralık 2013

Hediye mi arıyorsunuz?

  Pek severim aralık ayını. Aynı ay içinde hem benim hem ablamın doğum günü olduğundan mütevellit, karşılıklı bir hediye cümbüşüdür gidiyor evde. Küçükken birkaç gün arayla iki kutlama aile bütçesini sarsmasın diye, iki kutlu! gün birleştirilir, bir taşla iki kuş vurulurdu da, şimdi o da kalmadı. Malum yaşlar kemale erdi! Ama bize hediye almaya bahane lazım ya, doğduğumuz güne denk getiriverdik.
  Düşündüm ki, kara kışta bir tek biz doğmadık, başka doğum günü yaklaşanlar olabilir... Hediyeleşmek için bahane aramayanlar olabilir... E malum önümüz yılbaşı. Sevdikleri için kara kara hediye düşünenler de olabilir. Belki bizim hediyeler akıllarda bir fikir oluşturur dedim. Fena mı ettim?



Bu pembiş kumbara, vosvos tutkunu ve ayrıca para biriktirme delisi ablama doğum günü hediyem. Kendisini görür görmez cebinde ne kadar para varsa içine attı. Tabi ki bize de pamuk elleri cebe atmak düştü. Şu an kumbarada küçük çapta bir servet yatıyor. Hediye aldık borçlu çıktık arkadaş!

  Beşiktaş balıkçılar çarşısının hemen çaprazındaki küçük ama çok orijinal malzemeler satan bir hediyelik eşyacı dan aldım. Adını hatırlamıyorum maalesef. Fiyatı 25 TL.










    Bu şirin mi şirin ev ayakkabıları da sevgili ablamdan bana. Şahsen hediye seçimini takdire şayan buluyorum. Zira kokoşluk kariyerimin mihenk taşı olarak adledebileceğim bir parça oldu. Kendisine başarılarının devamını diliyorum ve devam edeceğine eminim de. Ne de olsa yaptıkları, yapacaklarının teminatı niteliğinde :)

Hiç yorum yok: